vet att de är svårt, men du måste kommer över det.

justja, hade ju en blogg.. hehe, ne men har just fixat mig funderar på om jag ska till kalix ikväll? haha.. jag som inte skull spendera en enda dag hemma under helgen har nu spenderat alla utom en dag hemma, faon vad tråkigt å värdelöst..  både jossan och jag är sjukt taggad på att hitta på nått, men då ska såklart alla andra vara så jävla tråkiga..

så jag kanske stannar hemma ikväll och pluggar till provet jag har på onsdag, är ändå sjukt trött fast jag har sovit hur gott som helst inatt, har legat å hållt om sofie hela natten hihi.. är så van att alltid hålla om nått då jag sover, så hon blev mitt offer inatt, sen har jag drömt om att det fanns delfiner i törehamn osv!  alltså en helt vanlig natt för att vara evve,  jag å sofie vaknade av att linn å matte höll på riva ut huset.. vet inte vad dom  gjorde men lät som fan gjorde det iallafall, så steg upp, rökte, sen fixade vi oss lite maatooo, vilket var galet gott sen duscha jag å sofie for hem kring 3 typ..

aa, nu ska jag försöka lyfta arslet å hämta laddaren till datorn och prov papper så jag kan plugga lite samtidigt jag ser på dh, fast känns mest som att jag kommer somna för har samma konstiga huvudverk jag hade igår då jag vaknade också... hmm, den där bakis känslan, hm blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0