nanana.


så här ser jag å emelie ut då vi är kåta på skolan, hahah..

jag har insett att min senaste kyss:
var hel knas
jag har insett att: jag sätter mig själv alltid i dåliga situationer då jag dricker som jag alltid får ångra sen
jag har lärt mig: att inte ta alla förgivet verkligen inte
jag lyssnar på: just nu svampbob som är på tven haha
jag pratar: rätt mycke
jag tycker om: att sova 
jag avskyr när folk: ljuger, sviker, utnyttjar osv 
min bästa vän är: någon jag inte skulle klara mig utan
min första bästavän heter: agnes
kärlek är: säkert fint osv, men inget för mig tror jag
bästa tiden i mitt liv var: typ ända från födseln till 2008 typ?
om jag fick en sak i hela världen: skulle jag gjort ett stort misstag ogjort
när jag borstar tänderna: borstar jag dom
när jag lagar mat: lagar jag inte mat, utan mamma gör de åt mig 
jag tänder på: snygga killar som är solbrända å har 10000 pack på magen halå sexit
jag är rädd för: ensamhet, mörker då jag är själv osv haha 
den värsta känslan är: då man har ångest, å bara tänker på det man har "ångest" för hela tiden
den bästa känslan är: när jag är taggad inför något, och allt blir så bra och roligt
jag är bäst på: att sova å prata, riktigt bra är evve på de jao
jag är sämst på: visa vad jag känner ibland
jag kommer alltid att vara: mig själv, den ni
det finaste som finns är: mina vänner
i sommar: ska jag ha jävla kul
sist jag verkligen grät var: för typ 3 veckor sen
jag kan: göra saker, om jag verkligen vill.. behöver bara insätta mig på något så går det!
jag kan inte: lita på dom från andra "könet" var smart jag lät haha, ne men lita på dom har jag svårt för
när jag vill tänka går jag: till miitt rum och lägger mig i sängen slår på musik
min mobiltelefon är: i min bh nu, vilket den inte har varit på sick't länge ;o
när jag vaknar på morgonen: sover jag vidare
innan jag går och lägger mej: borstar jag tänderna, säger godnatt åt peeps osv
just nu tänker jag på: tusen onödiga saker
bebisar är: söta, skrikiga & jobibga
idag har jag: varit på skolan
ikväll ska jag: försöka ha kul, jes
imorgon kommer jag: sova ihjäl mig, sen ha kul igen
jag vill verkligen: spola över min början på året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0