uppdaterar från tio

sitter i den så kallade mobbade 10 längan med johanna, hela rödan är proppfull så orkar inte gå dit å leta efter nån jag känner haha.. så vi sitter här å är väldans sociala med varandra, johanna kollar på oth tror jag? och har i headset så hon är väldans prat glad,  eller inte..  menmen, väntar på att jag ska börja på exakt 34 minuter, då har jag so sen har jag hk sen home sweet home typ..

och ikväll har jag bara 3 saker på schemat, ska sova, oc, å plugga järnet så jag nu åtminståne får liiite bättre än bara G på provet som vi har imorgon, kan inte fatta att det är torsdag redan haha, känns som tisdag, sickt hur fort veckorna går, men de är ju bara bra så..

ska göra nått annat nu, så får vi höras nå senare då

bjuder på en gammal bild från påskdansen i 7an, great kväll som fan ;>
jag emelie & min toffelvän henke hihi :D  vi teamade med blont hår som ni ser haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0