trötter.

kom hem för ett tag sen, var ut på en rök med linn blev även att vi tog oss en skön promenad så nu är jag helt trött efter att varit ute bland allt snöande å jobbigt, ska gå och tvätta bort sminket, lägga mig i sängen & kolla på några dh avsnitt, sen ska jag sova.. ska nog till kalix imorgon och sola med linn, det behövs vill inte blekna bort haha..

sen måste jag även införskaffa mig en ny läppstav eftersom att den for åt helvete igår så nu har jag min läppring istället vilket ser förjävligt ut.. är såhääär nära på att ta ut det helt, men då har jag inget att leka med så då äre inte kul nå mer så de får vara kvar ett tag till ;)

ska gå och tvätta bort sminket nu då, sen krypa ner bland mina sick't ssköna duntäcken å mjuka stora kuddar i min stooora sjukt sköna säng,  ja de är nu ni ska bli avis även om ni nu skull råkas ha en aning skönare säng en mig, eller nä.. de händer inte,  hihi..

snör in en bild på den här sjukt snygga killen,
som även får äran att vara min bakgrundsbild på datorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0