tråkit.

OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN: Ida Maria Evelina Eriksson
FÖDD: 7 september

BOR: töre
SMEKNAMN: evve
INTRESSEN: inga speciella
SKOLA: manhemskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: lite kanske
ÅNGRAT NÅGOT: jo
LJUGIT: ja
SVIKIT NÅGON: kan jag inte påstå
KÄNNT DIG SÄMST: nja?
GRÅTIT: jo
SKRATTAT: jadå
VARIT SJUK: jag är
VARIT UTOMLANDS: nej
TÄNKT PÅ SJÄLVMORD: nej 
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: aa

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: nej
SKRATTAR DU OFTA: haha ja
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: trött å arg, haha ;<
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: de har varierat rätt hårt
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: en hel del, haha




KÄRLEK


FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: kan jag inte påstå
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: nej
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: nae
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: ja men inte typ om jag skaffar pojkvän nu så tror jag nog inte det skulle hålla föralltid, men nog finns det något som hålls föralltid.. det gör de :)
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: nej
OM JA, VEM: -
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: no one ;)
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: jodu
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: det kan jag inte påstå, kanske för stunden ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: asså, de varierar HAHA.. nä men jag vet inte,
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: söt, eller ne het.. eller nä söt!
SKA KILLEN VARA LÅNG ELLER KORT: lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: brunett

FÅR DU MÅNGA KILLAR: JA, hela tiden.. värrsta köööön!;););) haha..


UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: svart
LÅNGT ELLER KORT HÅR: långt just nu
SNYGG ELLER FUL: ful :)
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: nae

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER:
aaa
ELLER TVÄRTOM?: nae
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: haha ja
HAR DU LÅNGA NAGLAR: rätt så
SMINKAR DU DIG: aaaa
ÄR DU INTE VACKER UTAN? haha, ne

Kommentarer
Postat av: :)

lägg ut en video på när du sminkar dig :P

2011-02-17 @ 20:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0