stiger väl upp då..

steg upp från sängen kvart i sju alltså för en kvart sen, då platta jag luggen å nu sitter jag i soffan å är helt död.. väntar på att solsidan ska börja, sen vet jag inte vad resten av min söndag kommer bestå av, känns som att jag har fått feber och så har jag en jävla huvudvärk på det också.. inte allt för härligt så får se hur det blir med någon skola imorgon,

nu ska jag ta mig tid å ladda ner andra säsongen av dh har redan sett klart alla avsnitt av första så, så nu har jag ingenting att kolla på tills det har laddat klart då.. om jag inte börjar se oc på början igen, eller ser någon film eller kollar på svambob säsongerna haha ;)  whatever, ska ska se tv nu heido


över ett år gammal bild,
men jag & två fiiinaflickor, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0