sover väl igen..

klockan är baaara halv 7 på morgonen å för 4 timmar sen skull jag sova, jag somnade, vaknade av att brandlarmet gick jag trodde de bran men gjorde inget åt de så jag somna om, haha..  sen gick brandlarmet ungefär 1000 gånger till, så nu är jag typ pigg!

kan ju säga att den där filmen jag skulle se igår var rätt se värd, den var bra + att killen i filmen vad inte så jävla ful, så hade inget emot att kolla på den filmen hihi.... ne nu ska jag slå på dh avsnittet jag påbörjade INNAN jag somnade sött å blev väckt av brandlarmet, natti.

känns helt inte ok att tänka om de hade brunnit hade jag varit rätt stekt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin header du! :P

2011-02-16 @ 07:13:30
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0