söndag,

klockan är redan halv 4 på eftermiddan, ska snart stiga upp ur sängen och gå å duscha osv så jag är frääsh tills de är middag haha..  blev nog världens knasigaste kväll igår, bra början å jävla dåligt slut, orkar faktiskt inte skriva varför för de är bara allmänt töntigt å sjukt så..  dom förstörde iallafall en bra kväll för mig vilket dom ska ångra ;)

kom hem tidigt, var arg.. gick å la mig så jag skull orka fara iväg till kalix senare på natten, men tror ni inte då jag lyckades somna för hela natten? jo, självklart.. men verkar inte som att jag missade något.. tur det, får väl hoppas att något kul händer nästa helg istället så jag har nått å göra då istället eftersom att den här helgen gick åt skogen, orkar inte blogga nu.. för trött, ska duscha så jag piggnar till.. hatar huvudvärken, har ont i nacken å armen.. har alltid ont någonstans då jag kommer hem från kalix..


min dåliga negerbolls-humor..
haha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0