skoldag 2 avklarad

suger på att blogga, har död fantasi är tom på idéer om vad jag ska skriva om varje gång jag öppnat ett nytt inlägg.. ohjja whatever kan berätta snabbt om min tisdag, började skolan tio över 9, slutade tio över 1 jag och emelie tog bussen till stan, solade och satt sen å chillade i gallerian sen for jag hem åt såg oc å nu sitter jag här och ska strax gå och plugga, har även fått mitt hm paket hem idag, kunde ha allt utom mina jeansleggings.. greAT nä, irriterande

imorgon har jag ännu en kort dag på skolan, vi har skridskor på idrotten och jag ska äga ut allt och alla lett.. sen så slutar vi ju då tidigt så då ska jag till stan med emelie igen köpa ny eyeliner och sola lite till.. börjar få tillbaka mitt solberoende, solade på som fan hela förra vintern haha, aja.. ska försöka plugga nu, får jag mvg på fredag på provet får jag 500kr + öl hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0