säger godnatt

ser på let's dance nu, mamma har deckat i soffan.. vilket socialt sällskap!  fast har ju davit å pappa, och så ska jag bara äta upp allt godis, sen ska jag gå å lägga mig i sängen och se några dh avsnitt tills filmen jag laddar ner är klart vilket går jävligt segt så lär nog hinna somna innan det är klart.. finns inte mycke mer vettigt att göra en fredag som denna jao!

säger väl godnatt till er för min del, har bara haft lite rolig start på dagen..  först försov jag mig, sen tappar jag bort busskortet så jag knappt tar mig till skolan, sen i bussen så luktar mitt hår(?) för mycke parfym? HAHAH.. så jag ger en gammal tant typ astma anfall, jag bad hon inte sätta sig nära mig så!  sen kommer jag till skolan, måst gå 10000 mil till sporthallen, osvosv.. de enda braiga är att nicklas räddade min dag som hade hittat mitt borttappade busskort ett litet plus i kanten var väl de!

känns rätt ensamt att lägga sig i en säng som är över 2 meter bred.. om nån vill, får den komma å sova här.. lååvar

& denna film avslutar jag min fredag med, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0