onsdag avklarad.

kom hem från kalix för något tag sen, skulle igentligen sluta två men bestämde mig för att sluta ett istället så då tog jag å linn bussen till stan och träffade vincent å en massa, så vi gick å åt pizza sen  gick jag å mötte emelie så gick vi och solade en snabbsväng, sen for hon hem å jag gick till gallerian och var med massa jyrbollar ;>>  sen åkte jag hem med halv 4 bussen och så när jag ska gå in på gården ser jag hur en renjävel springer runt på gården hahaa.. såklart skulle matte springa dit å hålla på, så jag gapa till så den sprang ner i skogen hihi..

dom ska fan vara i skogen å inte på min gård, de kan dom ju typ feting glömma.. nu ska jag se lite oc tills det blir middags dax, sen ska jag plugga på provet jag har på fredag.. det går segt att plugga in eftersom att de är så jävla ointressant.. träffade även en glad nicke på stan idag som hade tagit körkortet idag, graattis :D  de va de, vi hörs sen

snör in två bilderna på kläderna jag fick igår,  fotade aldrig jeansleggingsen för ska skicka tillbaka å byta storlek av osv ;)

oversize tröja

bh och trosor till, men dom fotade jag aldrig tydligen ;o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0