ny header, design osv.

har precis kirrat ny header, bara en slarvig eftersom att jag blev rätt less den gamla.. men ska fixa om den i ett annat program så de blir bättre kvalla, men orkar inte göra de idag ska fixa igång andra datorn någon gång iår och fixa det, men tills vidare.. duger denna!

min fredag blev ju då hemma, sitter å hör på mamma pappa & davids fylle-talk, jädrans intressant.. jag är tydligen inte ansvarsfull för att jag har piercingar, HAHAH..  ;<  ledsen, aa..  väntar på att mamma ska komma och kolla på ur kassa lets dance, nötte det så mycke förut att jag nu idag blir så jädrans uttråkad av det, illa..  aja, finns väl inget bättre sätt att spendera den här fredagen på? så jag nöjer mig med lets dance.

haha, sötbild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0