nästa grabb är lika snygg, honom ska jag också få på rygg.. nanana

godmorgon, sitter hos emelie och är död in the head känns de som.. är sick't trött fast jag har sovit galet gott inatt, hmm..  vart inte en allt för bra kväll igår, men ska inte klaga allt för mycket helt ok blev den, men vi hoppas på en bättre ikväll typ..!

varken jag eller emelie värkar ha någon vidare dag när vi stod å skull fixa oss nå mat så flyger emelie helt plötsligt på golvet HAHAHHA, sen tappa hon ett glas i backen osv haha.. sen håller hon på ramla igen då vi hade varit ut en sväng haha, jag har dock inte lyckats med nått sånt min dag är bara allmänt dålig..  whatever, ska gå å klä på mig orkar inte sitta naken här hela dan hahaa kidding, ajavi hörs sen om nu inte emelie slår ihjäl sig å vi hamnar på sjukhus eller så, hahah..

hahaha.. hittade en 2 års gammal bild på mig emelie & amanda.. haha, hade ju inte lite volym eller väl blonderat hår heller? haha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

sover du i ditt löshår ?

2011-02-05 @ 14:50:55
Postat av: Anonym

jo det gör jag för jag har det fast så det går inte att ta bort då man ska sova ;P

2011-02-05 @ 20:34:22
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0