mjå

vill inte vara hemma ikväll, men är nog hemma mår inte allt för bra å kan inte göra nått i närheten av alkohol för då spyr jag..  direkt jag har tänkt på sprit smak eller sprit doft har jag spytt som ett äckel, + att jag spydde hos emelie lyckades till å med väcka henne av det! haha, nu har jag äntligen fått mat i magen har inte ätit nå sen igår vid den här tiden så har jag spytt inatt, imorse + hela dan i stort sätt :(

sen har jag sovit rejält i några timmar! ytterst skönt å bra för nu mår jag inte illa mer :D  VILKET INLÄGG, WOHO fan vad intressant ;);)  nu ska jag spela cs, eller så kör jag på att glo dh istället, dh känns bäst på nått sätt.. SÅÅÅ, nu dh!, sen hörs vi igen :)

tumme ner,  var i behov av att klottra facet..
gårdagens smink osv, inte allt för jävla vackert haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0