med sofie ;)

kom just hem, nu ligger jag i min säng med min kära dator & med sofie.. min söndag blir nog rätt brao, vi ska se film med linn matte & kanske nicke om han nu skull komma hit ;)  blir att glo på paranormal activity 2 dåå, har sett ettan å sökt tvåan ett brao tag så hade matte fixat ner den så nu ska vi se den, så kan jag inte sova ikväll har ju sofie som sover vid sidan om mig hihi!

sitter just nu å hör på sofie som inte förstår sig på sin dator, men är man blondin så är man jao!  haha, så kul som jag har ska jag snöra in en gammal video sen i maj 2010 på mig å sofie.. de var tiden då jag å sofie var blonda å rejält kloka, haha..

hahaha oherre, snåla ju inte med smink osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0