mattematik.


feting söt jag är, nat eller aa klart jag är!

haha, har sick't tråkigt på matten så sitter å leker med weben istället.. emelie pluggar så jag ska nog göra samma snart, sen har vi idrott och de är skridskor men dom har jag hemma för jag är för lat för att packa dom i morse så jag sket i det å tar med dom på idrotten på fredag istället min fot är ändå inte ok att åka med ännu för den är helt ont å jävlig, ;<

hoppas dagen går fort, fast den har börjat dåligt.. ser störd ut, mitt hår är åt fan, jag är trött och har huvudvärk.. men vi ser det på de positiva ska sen ner äääända till stan å köpa smink å sola sen hem heho! ja men nu ska jag visa min mattelärare hur pluggis jag kan va, pusss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0