mattematik!

helo snyggingar, sitter breve johanna och har matte... min mattelärare står å dillar om kvadratcentimeter och allt annat schvammel och onödiga saker som jag som är så jävla smart redan kan, men aa.. de kan ju inte han veta!  har någon special uppgift mest för att jag är så jävla smart tror jag? sen ska jag göra något prov, vilket jag inte lät hinna klart med idag,

men de kommer jag nog hinna med på måndag, för min lektion jag har nu slutar på 20 minuter drygt och jag kom just hit.. chill morgon, sen har jag so en kortis å sen idrott å sen har jag engelska till tjugo i 1 sen slutar jag, då ska jag hem å städa mitt rum för mamma klagar på att de inte är fint.. har en säng som tar upp halva golvet, sen där emellan har jag allt från slinger från löshår, kläder, smink, skolböcker å massa andra onödiga saker som jag borde ta bort där ifrån.. så ska jag damtorka & damsuga, dra åt fan vad roligt, vad gör jag inte för att få fara till kalix?  hatar att mamma har blivit så tjurig å envis sen något som hände för nån helg sen..  haha ;c

rätt gammal bild på mig å emelie, puss på flickan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0