måndag.. done !

hallå, har inte haft tid att blogga nå sen jag kom hem har sovit tills halv 8 å då har jag pluggat sen dess för har 2 prov på onsdag, rätt less men det måste göras orkar inte släpa efter med en massa prov sen då vi byter periodläsning! så det har min kväll bestått av, ska strax gå och ta mig en dusch sen invänta att big brother ska börja, vilket inte börjar förän klockan 22.. såå har tid på mig att göra annat,

idag har det varit en lugn dag på skolan, slapp halva so för att jag, jossan å emelie drog på missions hihi.. så hann tillbaka å vara på dom sista 20 minuterna men tror inte jag missade något allvarligt så, glömde dock be om mina prao papper för har prao vecka 12 tror jag å papperna ska in på fredag.... typ? fient, vet inte var jag ska praoa ännu.. huh, whatever.. om jag praoar på mammas jobb har jag sovmorgon varje mogon utom torsdag typ dock måst jag vara vid barn och trogna folk som ber till gud för min mammas chef är nämligen präst å gud..  puss å hej, vi hörs sen ;)

var tvungen att bjuda på en bild från 6an,
hade just blivit blond då minns jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0