lugn kväll.


jädrans fin bild och fin "pose" haha..

försöker hålla humöret uppe, men nu gick det inte.. bloggade ett lagomt långt & vettigt inlägg om nuläget om vad jag har gjort ikväll osv, så klickan jag på någon cp knapp på min fula dator som tar bort hela inlägget å gud vad sur jag blev..   men iallafall, har just krymit in undertäcket och lagt till mig skönt å bra i sängen ska snart lipa lite åt dear john, den enda filmen jag verkligen har gråtit åt, eller så var det the last song? blev iallafall rörd av båda haha.

min kväll har sett ut som en kväll hemma på en lördag ska se ut,  har suttit med heeela familjen framför tven med massa gott och så har lite mera folk varit här så har vi kollat på melodifestivalen, mh evves favoritprogram inte direkt, men det funkade och kolla på idag och så var det ju från luleåtown idag så då måst jag ju kolla, hehe! ska plugga i usb:et å starta igång dear john så jag får somna inom några timmar.. sov gott!=)

I need more time to think, that's all I need

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0