lördagskul

Den/det senaste:
Du åt? - nå hemma chinamat skit grejjs
Du drack? - cola
Du kramade? - adam
Du tittade på tv med? - mamma
Du satt vid datorn med? - mig själv
Du sov med? - emelie
Du skrattade med? - emelie
Vad ska du göra imorrn?- ingenaning
Vad har du gjort idag? - varit med emelie, sovit, duschat & fixat mig.. inget mer
Var det kul? - nae, eller hos emelie vare väl hyffsat kul bara för att hon misslyckades med allt typ, haha
Vad vill du ha? - en bra kväll och inte tråkig
Vad har du för mkt av? - trötthet haha ne inte vet jag
Är du singel? - aa ja e väl de
Är du kär? -ne
Vad vill du göra nu? - ha kul
Planer till helgen? - ingen aning
Har du mer en 5 tröjor? - jau
Har du mer en 2 byxor? - ja
Vill du sova nu? - ja

Kärlek, vänner, familj & liv:
Är du kär? - ne
Är du tsm me nån? - nope
Har du varit tsm me ngn? aa
Har du fått nya vänner den hära månaden? - jau
Vill du ha fler vänner? - skull väl inte skada
Har du för många vänner? - det kan man inte ha
Är du ovän med någon? - tror jag då inte
Är dina föräldrar fortfarande gifta ? - jes
Är dina föräldrar skilda? - nej
Har du riktiga syskon? - yes
Hur många bor du med? - 3
Vill du leva? - jadå
Är du lycklig? - varierar, men oftast
Hur svarar du i telefonen: "hallå"
Gör du när du är kär i fel person: venne
Tycker du om gul-bil-leken: vet inte
Mycket pengar har du i plånboken just nu: inga alls ;<
Mycket är klockan: 17:44
Många kontakter har du på msn: 362
Var spenderar du en regnig dag bäst: i sängen med film å nån söt breve jao

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? från emelie,  å hon skrev ";o"
Ringde dig senast? - nån jimmy
Pussade dig senast? - hemlis haha
Vill du kasta en sten i huvudet på? - nån fuljävel 
Saknar du mest just nu? - mig själv <3333 awww.
Ska du träffa imorgon?  nå trevliga typer
Vem fick du senast sms av? - adam

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: nej
Druckit så du spytt: ja
Åkt vattenskidor: ja
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: ja
Sett din kompis i rosa kanindräkt: nej

DU
Heter? evve
Har du en katt? nae
När fyller du år? 7 september
Jag samlar på? inget
Gröna eller röda äpplen? gröna tror jag
Ringer du någon när du är arg/ledsen? ibland å ibland inte
Vilken tid gick du upp idag? kring 10 tror jag? ;o
Har du sovit i din egna säng inatt? nej
Har du sovit ensam inatt? nej
Har du strumpor på dig nu? ja
Hur svarar du i telefon? "hallå"
Vad ska du göra ikväll? se massa filmer å bara ta det lugnt
Vad ska du göra imorgon? vet jag inte
Var vill du bo när du blir stor? töre <33 nat, vet inte
Är det okej att gråta? jadå
När grät du senast? någon vecka sen
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon? shoppa, resa, ha kul osv
Bär du glasögon eller linser? har glasögon jag inte använder så
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? ne
Blondin? nej
Har du tatuering? nej
Vill du gifta dig ? jadå
Vill du ha barn? I framtiden
Solar du ofta? kan jag inte påstå
Är du bra på att laga mat? inte direkt ;<
Gillar du att dansa? dansa e kul
Hur vig är du? rätt så vig faktiskt, haha rätt kul
Vilken är din favoritglass? venne
Tror du på ett liv efter döden? vet inte, är man död är man väl död?
Har du slagit någon? jao
Är du morgon eller kvällsmänniska ? kvälls
Vilken ögonfärg har du? blåa
Är du beroende av något? jo
Senaste låten du hörde? stronger
Brukar du bädda sängen? ne, mamma gör de åt mig
Har du kysst någon under den senaste veckan? jau
Vad var det senaste du sa? " håll käft jag hör på musik "
Saknar du någon nu? vet inte ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0