live your life.

haft världens sämsta dag, haft världens sämsta jävla humör.. varit så sur att jag slog igen dörren till mitt rum så tavlorna flög ner AHAH rätt åt dom!  nu är jag en aning gladare efter att fått prata med en bäst pojke så är allt på topp igen, galet skönt att ha fina venor!

just nu sitter jag i min säng som värsta random ungen, har nyss duschat, så nu sitter jag å tuggar på godisbilar som jag är äckligt less så söker jag 8 mile så jag kan se den ikväll, om den nu inte tar artonhundatjugotvå år att ladda ner, nu ska jag kolla vad mina inte helt okej föräldrar håller på med låter som att dom inte kan kontrollera tven, HAHAH.. så jobbigt att vara den enda tekniska å smarta i den här familjen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0