lektion

sitter på so'n med emelie å då resten av klassen, är siickt trött.. jag å emelie ska sluta om en kvart även fast vi har en halvtimmas lektion kvar, men vi måst hinna med bussen för ska till henne senare så ska vi hitta på nå coolstuffs!  åhw, nu börja jag tänka på kladdkaka, chokladbollar <3  blev hungrig på allt snack krippan har om rikdagen osv, helt onödiga saker..

blir även helt psykad av att någon i klassen har samma sms signal som jag.. blir glad å tror jag får sms, så är det nån annan.. ska kötta den, för den är glädjedödare, nu får jag nackspärr för ajg sitter så oskönt haha,  btw så slapp jag återläsningen idag, så jag slutar tidigare, skööön....t!  och nu sitter danne å retas med mig å säger att jag ska böja mig ner... råkades böja mig ner, så hade jag genomskinliga leggings så hela klassen vet om att jag har vita string HAHA antecka alla.  hejdå, vi syns

haha, nästan 3 års gammal bild tror jag? ;O
iallafall emelie & jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0