jes tidfördrivä

Berätta sex sanningar om dig själv;
- Jag har jävligt konstiga humörsvängningar, direkt jag blir arg börjar jag gråta och slår sönder saker.. sen blir jag glad efter att jag fått häva ut ilskan på nått haha.
- Jag är ett mobb-offer av alla mina killkompisar, de bästa dom vet är att retas med mig tills jag blir sur då blir dom rädd, haha ;)
- Jag är blyg och har svårt att känna nytt folk om dom inte tar insiativet till att börja prata osv
- Jag hatar att redovisa saker i skolan, blir alltid nervös så jag pratar i 110 å börjar skratta så ingen fattar något
- Finns inget bättre än att somna breve någon som håller om en, sover alltid förjävligt gott då!
- Eftersom att vi har radio osv i duschen så har jag alltid den på högsta volym å står å sjunger rejält jävla fint! hihi
- Jag får huvudverk då jagh ar tråkigt haha

fem sanningar om hur du var som liten;
- Grinig
- Älskade mamma, hon var den enda som fick bära mig
- Jag fick alltid ta andras skit då någon hade "busat" haha :(
- Blyg, som fan hihi
- Fast jag var grinig, var jag nog rätt lycklig & glad endå :)

fyra sanningar om mitt familjeliv;
- Min storasyster Linn är en av mina bästa vänner
- Jag är jävligt otacksam och visar mig aldrig trevlig fast jag endå får allt jag vill ha å har typ världens bästa föräldrar..
- Jag bråkar med någon i min familj varje dag syster eller föräldrar vilket som
- Men trotts allt, så kommer dom alltid vara bäst & mest värda.. dom e några som alltid kommer vara kvar & kommer alltid älska dom!

tre sanningar om kärlek;
- Jag har haft överdrivet med förhållanden förut
- Jag har alltid haft svårt att komma över mina gamla förhållande då det tagit slut jea
- Har svårt för att bli kär, blir jag kär eller får intresse av någon så är det nått som är fel antingen är killen idiot eller så är något annat snett!

två sanningar om mitt vänskapsliv;
- Emelie är min bästa vän, och absolut den personen jag har som roligast med!
- Jag älskar mina vänner, tack vare dom har jag tagit mig hit

två sanningar om min personlighet;
- Folk dömmer mig alltid som fjortis eller något, fast jag är varken fjortis i beteende eller såå.. är snäll & trevlig!
- glad, oftast :)

en sanning om detta testet;
- att de var ett tidsfördriv som sög

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0