jävla skönt med helg

vaknade just upp ur en sick't sköön powernap, nu ser jag på tv med david och funderar på vad jag ska göra ikväll... lutar mest mot att bara vara hemma å myysa eftersom att jag är halft sjuk å ingenting värt verkar hända hur som helst, 

min dag började med att då mitt alarm ringde å jag sa till mamma att jag hade sovmorgon å somna om.. sen vakna jag av stress, å somna om igen hahaha.. sen tog jag mig upp, fixade mig och tog tjugo över 9 bussen vidare mot skolan, då hade vi idrott och sen engelska och där var skolan slut, väldigt ovärt att jag for dit haha..

efter skolan kom mamma å hämta mig, så följde med hon då hon handlade osv.. sen kom jag hem, såg på alvin och gänget 2.. eller vad den heter?  haha dom är så söta hur som helst!  nu ska jag ladda ner någon till söt barnfilm till ikväll, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0