Jag har famlat I’mörker, men I dig såg jag ljuset.

jävligt gammal bild osv..



Person...


... Du litar mest på: emelie, emelie, sofie, jossan, amanda, jennelie, linnea osv!


... Som lyser upp din dag: all my friends!


... Som svikit dig: de är dom medvetna om


... Du tycker är snäll: dom flesta, utom dom som är garn dumma


... Som är din älskling: emelie tiger, utan tveka ;)

... Som du känt längst: agnes!

... Du vill lära känna bättre: vene, dom jag inte känner nå vidare :)

... Du vuxit ifrån: agnes  :(


... Du berättar allt till: emelie tiger

... Som hjälper dig i svåra tider: emeliex2, sofie osv ♥

... Du verkligen älskar: dom närmsta!

... Du tycker är söt: lill-oskar, hihi!

... Som du tycker förändrats: en väldigt nära vän faktiskt


... Du tycker är knasig: ingen som umgås med mig är okej

... Som du inte litar på: finns rätt många jag är kompis med som jag inte litar fullt ut på, fult? aa




DEN...


... Du kramade senast: daavid :)

... Du pussade senast: emelie ;) eller hon pussa mig hihi

... Du ringde senast: mami!

... Du senast sms:ade: jesper :)

... Du senast sa "Jag älskar dig" till: vet ej!


 

Det...

... Galnaste du gjort idag: HAHAH.. hemlis

... Tråkigaste du gjort idag: varit på skolan, eller uh mötet...

... Bästa du äger: min dator & min mobil, dom är nog det bästa som finns här hemma!

... Åt du senast: cheez balls eller hur fan det stavas


... Längtar du till mest: sommaren, somfan


... Önskar du dig just nu: pengar, massvis med pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0