jag är bäst.

tjenis på er!

ligger i min säng blev trött efter allt klädesprovande...  väntar på att toan ska bli ledig så jag kan föna håret å fixa mig,  men medans ska jag plocka ihop i mitt rum så mamma ser hur duktig jag är så hon släpper iväg mig till kalix.... hehe, somnade kring 12 inattt, sen vaknade jag 3 av att det ringde, sen somna jag om å vaknade 8 helt klar vaken!?!  så såg ett dh avsnitt sen decka jag dirr igen haha, så steg upp till slut kring 11 så sen dess har jag inte gjort någonting!

ikväll är det någon randomrock grejj på folkan, ska dit om ajg nu får fara ut eftersom att mamma tror att jag har utegångsförbjud hahaaa, hon kommer endå inte hålla det för hon suger på att hålla saker hon säger =) jaja, ska stiga upp från sängen nu å bädda sängen för första gången på ett bra tag, måste renbädda också.... äh de får mamma göra sen!

hehehe, jag försöker med något i skåpet på skolan..
ignorera mitt risiga löshår, de såg inte lika förjävligt ur irl faktiskt!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0