illamående

ligger i emelies säng med emelie här breve, dock är hon rätt avslocknad.. jag kan inte sova för jag mår illa som ett äckel, kan inte tänka på några speciella saker så börjar de direkt kännas att jag ska spy.. fyfan och min huvudverk är inte heller att leka med ;< ååh...  svepa lite vatten nu ihopp om att de blir bättre, dock kan jag inte spy nått för jag har endå redan spytt upp allt jag har i magen så jag behöver inte vara orolig :D

var en chill, kul å rätt bra kväll igår! vi var några på ett ställe och gjorde en grej hehe, nä men hade allmänt trevligt osv!.. nått som måst göras om, vi har bevisat att man kan ha kul utan att vara överdoserat med folk, haha ;)  ska försöka få tag i mamma å be hon hämta mig.. vill inte sitta här å spy, för känns som att de kommer snart..HAHAHA, fan vad kul för er å veta =)

bilder från igår kommer nog in laaterrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0