iam a no lifer.

ligger i sängen å har just kollat klart 2 avsnitt på dh, nu ska jag strax ta och stiga upp å kolla vad de är för folk här för det pratar för fullt utanför mitt rum + att jag håller på att törstars ihjäl för jag åt pizza till middag som var salt.. feting less töre pizza, ska va pizza från china i kalix! punkt.    idag har jag gjort allt från vettigt till ovettiga stuffs,  haft matte prov jag inte kunde, so prov som jag kunde halft, sen har jag haft musik på det.. å haft idrott dock inte varit med utan bara kollat på mina vältränade å riktigt snygga killarna i idrottsgruppen.. HAHA, 

fan vad tråkigt jag har, ska ta å stiga upp nu.. vara social med dom som är här, sen duscha.. dh? big brother också? AA, allt det där.. ska försöka gå å sova tidigt ikväll, lyckats alltid vara vaken så jävla sent fast jag är dö trött klockan 10 - 11 typ. och jesus kan dra åt vänster för jag har lång skoldag imorgon, osch.

babyface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0