home sweet home!

är hemma från kalixtown nu, har varit rätt bra kväll endå!  så går å lägger mig nöjd med min lördag, blev bara förjävligt sur då jag hade farit till bussstationen med linn å matte så går det ingen halv 8 buss?!?!?! VAFAN ÄR DE HÄR FÖR STIL JÄVLA LÄNSTRAFFKEN?! men då har jag en sånn söt pappa som skjutsade oss till kalix istället, där for jag till folkan å var med en massor på den där rock konsert grejen, det var helt ok! hörde dock bara ett "band" haha sen var jag å irrade runt med jonne vikke lund å sofie emelie å alla dom där sakerna!

säger bara, om blickar kunde döda hade jag varit död idag.. satt på soffkanten i ett rum så drog jonne bak mig så jag la mig i soffan så lyckates jag sparka omkull ett bord med leksaker ni skull sett blicken ordningsvakten gav mig ända tills jag hade plockat upp sista leksaken!1  höll på dö av skratt samtidigt för han såg så kul ut =) haha..

ojoj, har skrattat jävla mycke ikväll, mest åt mig själv.. hahah, ahja.. när vi blev utsnörda från folkets hus till slut gick vi å tatta oss på solariumet så betalade jag oskars soltid bara för att jag tyckte han behövde sola, såå satt vi där en massa å vänta på han haha.. sen for jag å emelie hem te hon å chilla, sen kom papi å hämta mig..

aa de blev hundra rader ungefär om min kväll, har även missat dom roligaste delarna men försökte göra det kortfattat, men vi vet hur det går då jag ska förklara saker.. nu ska jag fortsätta höra på sick't gammal musik som väcker sjukt jävla bra & dåliga minnen.. tillbaka blick på allt nu då!

överredigerad bild, skitig spegel, sen har min kamera nå bugg så det blir en ring mitt i bilden.. fan vaaaa fint, börjar fundera på att de är dags att köpa nått nyare som blixtrar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0