hemmaa

är hemma från kalix nu,  var sick't skönt att sola.. efter vi hade solat insåg vi att vi hade missat bussen haha, så vi gick och åt på china.. hatar att betala där, för fattar aldrig vad dom säger... hon som stod i kassan frågade om det smaka bra, jag då lika döv säger vesuvio hahaha, lät exakt vad hon frågade vad jag hade haft för pizza!  haha, sen så gick vi till gallerian, där träffa jag filip så satt å prata med han ett tag tills våran buss kom, så nu är jag äntligen hemma, ska snart lägga ifrån mig datorn och plugga lite till provet jag har imorgon.. måste plugga på som fan så jag nu klarar det, är trög som vanligt å börjar dagen före..  sak samma, ska nu göra nått.. innan jag pluggar, haha cya

btw..
HAHAHAHAHHHAHAHAH, fan vad snygg jag var när jag var liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0