hemma kväll eller utgång?

tror det blir ännu en lördag hemma för min del, var ju hemma förra lördagen också.. tror dock inte jag missar nått stort, vi har ju lång helg ända tills på onsdag så,  skulle igentligen till emelie, men orkar inte tror jag, tar mig inte från stan till innanbäcken där hon bor så jag skiter nog i det,  så stannar hemma ihopp om att någon ska ringa å säga hur jävla kul de är i kalix så jag kan åka dit å göra nått,

eller så lägger jag mig i sängen å ser på gråt filmer med mig själv? hm.. antingen eller, gråtfilm eller kalix?  lutar mot gråtfilm, hah å nu ringde nån å sa att nå kul händer så nu får jag beeslutångest.. VÄÄÄRT,  ska fan vara hemma med mamma har jag bestämt!  kommer dock inte sluta så, menmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0