hell yeah

ligger i soffan å hör på pappa som dillar om pojkvänner, han säger att jag inte får ta hem en 30 åring med piercing i läppen.. haahaha, störd.  iallafall, har just svalt middagen, har ingen matlust så nu mår jag bara illa usch..  ska inte någonstans ikväll, har endå ingen lust att göra något.. kanske far till lule en sveang å gör en grej, om jaag iids.. allt är frågan om jag orkar, är så lat ..

så min fredag ska spenderas hemma, har ju inte allls spenderat mycke tid hemma på siståne haha ;) men på lovet ska jag ha kul, så ska vila mig tills dess tror jag!  nya "uh" öppnade ju ig¨år, men de är redan stängt igen haha.. polisen hade tydligen fått åka dit för att ungdommarna gjorde kaos.. så hade dom kontaktat skolan så hade jag fått nån slags anmälan, och så var jag inte ens där.. haha, ojoj ;>  vi vill ha gamla uh tillbaka, inte nå jävla trolleri saker å skit och lekar som man gjorde då man var liten..  ojoj, vi hörs sen

bild från i sommras less dom här 30-35 minusen som är ..
vicke jag & tim, fan vad jag saknar sommaren.. & allt som har med den å göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0