har äckel tråkigt

Brukar du...

...titta på dig själv i spegeln? dum fråga haha
...gnälla? då&då
...skrika? nae
...sova? aa, lätt
...ha ångest? jo, ibland
...skada dig själv med flit? nej
...ta mediciner som du inte borde ta? ne
...vilja dö? nej
...drömma mardrömmar? sometimes
...drömma sexdrömmar? absolut
...ta droger? nej
...försöka vara annorlunda? ne, är mig själv
...klä dig i svart? jadå
...gå till kyrkan? sällan, typ då jag måst på konfa är jag där haha
...gå i skolan? jao
...röka?
jes
...ha sex?
jo
...ljuga? nej
...hata folk?
sällan, men isf bara om det finns en jävligt bra anledning till det
...lita på folk? jao, men inte på allt för många


Vem...

...saknar du? en
...vill du döda? ingen
...rörde dig sist? linn haha
...vill du slå?
en
...kysste dig sist? en knas jag inte förstår mig på ibland
...vill du kittla? mig själv, är alltid så glad då :D haha
...kramade du sist? adam i think!
...vill du prata med? hmmm, den jag saknar faktiskt :)
...skrek du på sist? någon av mina föräldrar, eller så tim
...vill du vara som? mig själv, ja e ju grym så!
...sårade dig sist? en knasig snubbe
...vill du bli galet full med? allt brao folk!

...gjorde dig riktigt glad senast: kommer fan inte ihåg
...fick du sms från senast: sofie :)
...ringde dig senast? jimmy
...är snyggast på jorden? hemlis


Har du...

...för många vänner? de kan man inte ha

...förföljelsemani? vad är det?
...tvångstankar? nae
...någon annan psykisk sjukdom? har jag säkert!
...någon fysisk sjukdom? nae
...någon skada: cpskada?
...färgat håret? jodu
...brutit några ben? nja, typ bara haft rejäla stukningar
...några piercings? läppen, naveln, näsan & öronen
...egen dator? jadå
...bra självförtroende? ne,
...kysst någon? adå
...sagt jag älskar dig till någon idag? nej
...bjudit ut någon? tror jag inte?
...varit kär? nja, lite kanske?
...dumpat någon? ja
...stulit någonting: jo
...lämnat landet? jes
...tuttat eld på nått? ja hahahah
...gjort något olagligt? jau


Hur...


...går du? som jag går? ;o
...svarar du i telefonen? Hallå?
...fördriver du tiden? film, sova, dator, umgås osv
...mycket pengar har du? helt ärligt, 0 kronor.... men dock är folk skyldig mig cash :)
...tjänar du pengar? nae..
...ofta diskar du? aldrig
...ofta städar du? aldrig, de är mammis jobb

...många stör du dig på: några få

...Ofta träffar du din familj? oftast varje dag


Tror du...


...att du kommer bli något? vet inte, säkert
...på gud? nej
...på rymdvarelser? nej
...att folk tycker om dig? finns nog rätt många som tycker illa om mig, men tror nog mer att de finns folk som tycker om mig mer än illa om mig? äh, dom får tycka vad dom villl om mig.. är bara mig själv :)
...på ett liv efter detta? nej, är man död är man död
...att fiskar kan tänka? ja, men itne så mycke haha
...att du kommer leva länge? nae.. känns som att jag kommer dö tidigt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0