godnatt,

bra ja e på blogga.. men har inte kännt någon ork till det på hela dan sen jag bloggade då på morgonen, for hem från skolan idag så missade sista lektionen var sick't trött å känner mig fan inte frisk håller på att få feber tror jag ;s  great, men tänker inte stanna hemma förde i helgen.. :)   då jag kom hem så gick jag ut å fotade, sen la jag mig och såg dh i soffan och somnade tills nu,  vilket var riktigt behövdligt och nu är jag rätt så utvilad..

funderar på att dra sovmorgon imorgon, hade matteprov direkt på morgonen är inte så sugen att fara på det så less ALLA prov vi har hela äckliga tiden har endå redan mvg i matte så ;) nu ska jag gå å pissa, sen se klart på de här tvprogrammet jag checkar in, sen duscha & sova!

bild från idag, lagomt överredigerad.. hittar inte orginalet nå mer haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0