godmorgon.

ligger i sängen å är dö trött, känns som att jag är äckligt jävla bakis fast jag inte ens drack igår, haha..  har legat å lodat i sängen i någon timma och kollat på lite dh avsnitt, men nu ska jag försöka finna orken till att stiga upp och duscha så jag känner mig liite mänskligare.. dock vet jag inte vad min söndag har att bjuda på, ska försöka få mig till kalix, om kalixborna nu inte är allt för tråkiga idag igen,

blev en rätt så tidig kväll igår då, såg klart dear john så  var lite småtöntig så jag smågrät åt den osv.. sen blev jag sick't trött å deckade dirr just efter 12 å så vakna jag kring 4 imorse av att jag hade somnat med datorn å allt igång var inne på fb å allt, så stängde ner allt å sov vidare tills nu då jag vaknade, vilket vart ytterst skönt att få sova ut idag..  ska nu duscha osv, sen höra var sofie, emelie eller någon ska hitta på en vacker dag som dennaa!

känns som att de är fredag för mig idag, eftersom att skolan inte börjar förän på onsdag, älskade kalix kommun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0