fredag, äntligen.

är hemma från skolan nu, slutade tidigare idag kring före halv 1 tiden iallafall, vi hade engelska prov i slutet av dan och jag gjorde bort det rätt fort och enkelt var det till skillnad från so provet... jag fick totalt hjärnsläpp, jag kände igen allt som stod på provet hade orden på tungan men dom kom fan inte ut hur jävla mycke jag än tänkte, å sur och lagomt irriterad var jag efter jag lämnade in provet, så ska göra ett lättare sånt prov på onsdag, dock kan jag bara på G på det..

men sak samma, nu ska vi tänka positivt det är fredag idag!  ska till kalix senare, så ska gå och göra mig en billys nu.. en snöra mig i duschen och fixa mig till kvällen, vet inte vad som händer jag å emelie ska styra upp något roligt, man kan ju inte ha tråkigt på en fredag?  som förra helgen, den var typ näst intill värdelös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0