för dom är int som du

kass uppdate hittils, ska bara därför spamma på med inlägg dom här sista timmarna jag är vaken hehe..  har sovit 4 timmar sen jag kom hem, sen har jag pluggat lite vilket jag ska fortsätta med så fort jag har pluggat klart.. har äckel huvudvärk å feber fortfarande, men är endå på skolan för har ingen god lust att hamna efter å missa prov och så.

ingen märkvärdigt har alltså hänt idag, så finns ingenting värt att berätta om.. bara att jag fick ett paket från h&m idag som jag helt hade glömt bort att jag hade klickat hem, men ska skicka tillbaka det, dock var de bara ett par ljusa jeansleggings som var fula irl å äckligt osköna såå skickar tillbaka dom.. nu ska jag läsa igenom provbladen några varv sen invänta att sova, kanske kollar en snabbis på big brother innan också!

dagens outfit,
leggings - hm kort oversize tröja - hm linne - gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0