du e negativ

jag ska till kalix ikväll, känns som att ingenting kommer hända eller att det är värt att fara dit.. men orkar verkligen inte vara hemma en kväll till med familj, nejtack.. så ska styra upp nå folk så nått händer, så det blir en bättre söndag än att bara ligga hemma i soffan och kolla på värdelösa tveprogram som jag gjorde igår..

hur de än blir så ska kan försöka få sofie att se det lilla positiva med kalix å komma dit med mig fast hon föredrog töre vilket jag inte gör för att mina föräldrar är hemma å all shiittt... men vi hörs sen, nu ska jag få folk att vara lite positiva å inte sitta å mögla framför sina datorer som alla nu gör.. jabrahej!

sjukt söt bild, fråga mig inte vem glasögon det är för de vet inte jag själv haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0