dreams

ligger i sängen å ska strax sova, fast klockan är endå inte allt för mycket.. har en sånn jävla äckelhuvudvärk som jag har haft ända sen jag kom hem från skolan, har noll procent lust att fara till skolan imorgon + att jag har sovmorgon till tio över 9 och slutar tio över 1 har typ 2-3 lektioner imorgon.... sjukt ovärt

ska inte klaga bara här, men de är de enda jag är bra på =))   kom just på att jag ska ringa å be emelie börja gymma med mig igen, för jag drömde att vi gymmade så var dom där 2 sjukt snygga killarna från never back down på nova å stekte.. kan ju inte missa det? menar.. mina drömmar brukar oftast hända några dagar senare så, HAHA.. vill inte ta risken att gå miste om det bara..

heh.. tänk skull ja träffa han..
dock är han ful som fan på bilden där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0