de är tuffa tider för en del.. för drömmare, för en drömmaree nanana!

har bestämt mig, har tagit upp det här i bloggen artonhundragånger den här veckan? men nu har läpp piercingen åkt ur, hade inte i den igår morse kom till skolan, då tvinga david å dom mig att sätta i den.. sen inatt sa min kusin att jag såg ut som en pundare å emo i det... =(  HAHAH så då rök det direkt hihi.. 

iallafall, idag har jag inte gjort något vettigt ÄN.. men de kommer, har bara duschat å fixat mig lite smått är inte klar ännu.. ska ta middags ätande paus och sen fixa håret sen bär det av till kalixtown ihopp om att det blir en bra kväll, vilket det säkert blir :)  så sover inte hemma ikväll, kommer hem imorgon så uppdateringen blir som den blir! vi hörs sen, för nu ska jag leta löshår, mitt löshår har blivit lite tunt så måst ha i ett clips trens i håret också... väärtnä, turkjävel som förstörde håret på mig ska skjuta hon, skojaaa... inteee :)

randombild ur arkivet, så tråkigt att blogga utan bilder i inläggen så haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0