dåligt uppdatering idag,

har inte bloggat ett liitet enda inlägg idag, felåt!=)  har inte gjort någonting idag.. försökt krya upp mig så jag ska orka med att fara till skolan imorgon, men får se hur det blir med den grejen.  så idag, enda sen jag vakna har jag legat i min säng och nött dh, även kollat på i rymden finns inga känslor, har nog aldrig (enligt mig) sett en dåligare film, asså.. det är som samma sak hela filmen?  jag förstår den inte ett piss..

just nu sitter jag iallafall och ser på tv med mamma pappa linn bella & johan, ska alledens snart gå på toa göra mig nå food och lägga mig i sängen och kolla på raise your voice nått säger mig att den filmen är jävligt bra? men vet inte.. har en känsla att jag har sett den tidigare haha, så måste se den igen å avgöra om den är bra eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0