dåligt morgon..

har haft världens bästa start på dagen, eller inte.. börja ju med att brandlarmet gick 100 gånger, sen vaknade jag kring 12 av att någon spikade något, lät exakt som att det var grannen som stod å spikade igen mitt fönster haha.. så har känt hat för dom ända tills jag steg upp å såg att de var pappa som la in nytt golv i linns rum.. vilket inte är så nära mitt rum men lät endå som att de var just utanför rummet..

så direkt jag steg upp, så såklart var han färdig just då... så jag steg upp i onödan, så stekte jag mig en hamburgare som blev liika goda som dom alltid blir då jag gör dom ;) heehe.. nu ska jag kolla lite dh, å sen ska jag plugga lite för imorgon måste jag återvända tillbaka till skolan, står inte ut att vara hemma MED PAPPA en dag till, för han har inge jobb då de är så kallt ute, å de är hemskt att dras med han hemma + linn...

hehe.. jävla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0