dag 1

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. jag gör lätt saker som ställer till det för mig själv, ja e klantig
2. finns en person jag litar på till 110% som jag vet aldrig har sagt till någo det som jag har sagt till den personen.
3. jag har svårt att lära känna nytt folk, tar sällan alternativ till att hälsa, lära känna någon osv kan vara rätt blyg ibland, haha låter fel om man tänker på hur jag igentligen är haha.
4. 70 % av en vecka så sover jag, är jag hemma så sover jag, på nätterna sover jag heeela natten.. finns en spc relation mellan mig å sängen ♥
5. har världens gulligaste systerbarn, den är 9 månader å just nu headbangar av sig själv till en låt i melodifestivalen haha!
6. jag har ett behov av att alltid ha någonting att göra
7. jag är bäst, smart å sånt ni vet
8. jag har dåligt självförtroende gällande allt som har med det å göra
9. jag har nåjävulskt fina humörsvängningar, kan vara sjukt glad ena sekunden sen vara läskigt arg..
10. jag har aldrig varit kär på riktigt, bara haft nå små känslor för någon enstaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0