bra start på dagen!

chacha bloggen!=) haha.. gör ingenting sitter i sängen å små skrattar för mig själv, har inte haft nån bra start på dagen.. steg upp kring just före 4a så duschade jag, så ringde det medans jag duschade så gick jag ut å hämta mobilen sen in i duschen å stod å pratade i mobilen samtidigt jag duschade, tog ett tag innan det klicka att min mobil inte är vatten tät eller så.. HAHA,  ojoj..  sen så får jag höra av min mamma att jag har blivit polisanmäld å anmäld till soc för nått jag inte ens gjort =)

aaattt kalix poliserna är hel körda i huvudet har vi alltid vetat, men inte så här körda haha.. skrattretande, men iallafall! sen har jag även lyckats riva upp världens sår på min hand som svider som en hora, ÅH, jag ska inte leva idag känns de som.. men jag lever endå, haha.   ska kolla med mami när middagen är klar, är hungrig har inte ätit nått på hela dan..för jag har sovit bort hela dagen, finns inge vettigare att göra på en söndag!  vi hörs sen, kissss


just nu är min älskling lite stabil, men han överlever! de vet jag ♥♥
min samsug sviker aldrig....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0