bad day

är hemma hos emelie nu och håller på att förfrysa ihjäl mig själv, dock vill jag inte dö idag så ska snart sätta mig framför brasan å slå igång the last song å se klart den eftersom att jag inte orkade se hela den igårkväll..

har haft otur hela dagen idag, elller nästan.. ska detaljera min dag,  började med matte på skolan sen hade jag idrott david å tim fick mig på bra humör, vilket var oväntat tim brukar oftast lyckats göra mig irriterad eller liknande haha, sen gick vi till skolan så var med dom osv, sen träffa jag emelie var med henne hade sen livskunskap, lunsch, sen musik där vi tränar till rockkonserten, sen hade vi so och sen slutade vi, så for hem till emelie.. vi gjorde chokladmuffins smet och åt upp den, sen blev vi sugen på pizza och skulle göra det så gick det åt vänster med degen till pizzan så slutade med varmamackor i pizzaformat!   sen blev vi trötta, deckade.. vaknade med rycket att klockan var 6, min buss går ffrån stan kvart över.. så emelies fader skjutsade mig till en hållplats vid innanbäcken stod där i en HEL KVART?! (självklart var bussen sen bara för att det är tusen minus ute) såå väntade på busseen tills den till slut kom,så njööt av värmen där, sen hämta mamma mig, köpte korv i baugette å drack coola.. det gjorde mitt slut på kvällen...

nu är jag i en svår situation gällande min läpp piercing, tappade en kula från min läppring hos emelie, sen skulle jag ta min reserv kula såklart tappar jag den på golvet å hittar den inte... får väl ha en kula i ringen å förhoppningsvid hoppas på att sofie eller någon har en läppstav att låna mig annars slirar jag in i väggen..

ska se film nu, jabrahej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0