älska som om du aldrig har blivit sårad förr.

är hemma från skolan nu, har varit det sen kring just efter 3 tiden typ ;> var äckel kallt att stå å vänta i all evighet på bussen som var seg å sen, jag å johanna höll på frysa ihjäl om benen, öronen och ansiktet och inte påtal om händerna.. dom är fortfarande iskalla, har typ förfrusit ansiktet av mig haha :( snyggt... 

har ingenaning om vad jag ska göra nu, vet inte om jag ska idas fara till uh ikväll.. det suger ju endå? ska nog dit imorgon å göra kaoz en snabbsväng innan allt kul ska börja! för imorn, ska jag ha kul punkt slut.. nu ska jag äta nått, för jag är jävla hungrig, sitter just nu å tuggar på min systers nybakade kladdmuffins som inte alls är så kladdiga haha .. whatever, sticker nu hei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0