test

Hur tillbringade du ditt förra nyår?
Började med finmiddag hemma med min familj, drog senare vidare till emelie och förkrökade med hon, hennes bror & hans vänner! Sen for vi vidare till jonte och stannade där resten av kvällen, det var det bästa nyår jag har haft åtminståne roligaste! Fast iår ska det väl bli ännu bättre?;-)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Självklart, fast man gör väl nya saker varje år ungefär?

Höll du några av dina nyårslöften?
Höll ena av dom i 2 veckor, det andra påbörjade jag inte ens haha

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Finland & turkiet

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Jag saknade nog alledens för mycket saker från 2010 tror jag? Så det som var 2010 skulle gärna 2012 få erbjuda med också, allt var sååå mycke roligare då!  Fast som sagt, 2012 ska väl bli ännu roligare & bättre!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
1/1 (nyår) , 24/6, 1-2/7,  9/9, 30-31/10, osvosvosv ♥

Vad var din största framgång 2011?
Vet inte riktigt..

Största misstaget?
Jag vet inte, har nog aldrig gjort så mycke dumma grejer tidigare som jag har hunnit med iår. Men ändå på något sätt ångrar jag dom inte? Jag lärde mig ju utav dom istället :)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Både och

Bästa köpet?
O shit, jag vet fan inte..  MINA FÖRSTA KILKLACKAR?!?! Lätt.!!! Så är det, dom är bästa köpet!

Vad spenderade du mest pengar på?

Löshår, cigg & alkohol

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oja!!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
mr.saxobeat, danza kuduro, om sanningen ska fram, jag kommer, memories, tonight tonight, the botten is nådd, resten av ditt liv, good feeling, without you osvosvosv!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag vet inte, kanske har varit lite ledsnare? Men ändå varit jävligt glad :D

Vad önskar du att du gjort mer?
Galenskaper!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Legat hemma & tjurat

Hur tillbringade du julen?

Hemma med släkten

Blev du kär i år?
Blev kär / varit kär?

Favoritprogram på TV?
Oth, vd, dh, greys anatomy osvosv

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nep

Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok iår

Årets bästa kompis?
Emelie!

Årets bästa film?
Ogud, finns ju hur många som helst..

De bästa nya människorna du träffade?
Jag vet inte.. Kommer inte på några speciella just nu ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0