Svar på frågestunden!

Nu är frågestunden avslutad, hoppas ni är nöjda med era svar på era frågor!:)

Postat av: Emma :)

Vad är ditt favorit djur och vad för djur föredrar du minst? Mitt favorit djur är heestar och det djuret jag föredrar minst är nog råttor!

Hur länge har du hållt på att dricka alkohol och festat? Öh.. Började dricka i slutet av sjuan så ja sen dess!

Ett pinsamt tillfälle du har varit med om med någon vän? Vet inte.. Jag & emelie har nog varit med om tusentals pinsamma grejer, men finns inget jag kommer på nu haha!

Det klantigaste du har gjort? Vet inte,  antingen då jag stukade handen eller foten?! Är alltid förjävligt klantig på fyllan..

Har du någon gång varit kär på rikgit? Och är du kär nu? Ja jag har varit kär på riktigt en gång, och nu är jag inte kär :)

Postat av:

Vad vill du bli när du blir äldre? Sjuksköterska eller något i den stilen :)

Vad har du för intresse?
Sova, äta, festa å umgås med mina nära å kära!:)

Favorit serie?
Tror det är VD av dom jag sett hitills :)

Favorit sexställning?
Doggy style

Postat av: bäst i världen ;)
varför är du så snygg? ;) Vet inte, får väl tacka mina föräldrar för det!;-)

Postat av: älg emley! <33

hur mycket gillar du älgar på en skala 1-10? :D 11!!!!

Postat av:

Vad föredrar du?

Flera falska vänner eller en riktigt bra?
En riktigt bra
Vitt eller svart? Svart
Högklackat eller lågskor? Beror på! Men använder mest högklackat
Förhållanden eller strul? Förhållanden skull ja tro!
Festa eller mysa? Beror på med vem jag ska mysa med!
Sex eller kärlek? Kärlek med sex!

Postat av:

Vilka är den snyggaste tjej&kille i 7an, 8an & 9an? 7an: Simon tiger & Matilda Eriksson Kock 8an: Josse henriksson såklart & Johan Ekholm 9an: Amanda Sandberg & Kommer inte på någon nu, dom mesta är bara söta av killarna haha :)

Postat av: elin

måste bara få säga att du är jävligt snygg till att börja med! ;) TACK ELIN DU MED!

varför äre alltid du som ramlar eller skadar dig på fyllan? :D
För jag är nog den klantigaste människan?...
hatar du någon? asså riktigt riktigt ogillar eller hatar någon? isf, vem o varför? :) Nej det gör jag inte :)
vad önskar du dig i julklapp? Löshår, kamera, gymkort, pengar osvosv
gillar du någon? ;) Nja.. Tror inte det!

aja, här kom en massa töntfrågor, hah, pusspuss :)


Postat av: JenneliE

Varför är din vän jennelie så otroligt grym? Vet inte, hon är nog inte speciellt grym..

Vem har sjukast humor av vårt umgänge? ;D
Du & jag?.. 

Och en skit svår fråga, välj mellan vårullar och chilichees.....
BÅDA!!

 

Postat av: anonym

Vad kommer du sakna mest från 2010? Antar att du menar 2011?  Och det är allt för mycket saker!

Vad är det bästa med det här året?
Ogud, början av året var ju bra på sitt sätt men ändå jävligt dåligt? Sen var ju sommaren jävligt rolig och bra!:)

Vad är det sämsta med det här året?
Alla dåliga saker som hänt tyyppp

Postat av: Alva
Vilken BH-storlek har du? 75C/D
Om du fick önska dig precis vad du vile, vad skulle du då önska? Att vara riktigt jävla rik och lycklig, nog för att jag redan är lycklig men aa :)
Om du fick en valfri superkraft, vad skulle du då ta? ;) haha Skulle nog vilja kunna läsa tankar & flyga!
Postat av: Linn
Är du kär i någon? Nej de är jag inte :)
Vad ska jag få av dig i julklapp?(DU MÅSTE SVARA PÅ DEN) Vet inte var du ska få i julklapp ännu, har inte köpt nått än.. Tyvärr linn :)

Postat av: ronja

Den snyggaste 98an? Finns svar på det högre upp :)
vilka är de 5 snyggaste killarna/tjejerna på din skola? Killarna: David Nilsson, Tim Svensson, Oskar Barsk, Johan Ekholm & Jonne lindvall  Tjejer: Emelie Tiger, Emelie Holmgren, Jennelie Lund, Johanna Ström & en massa mera.. Alla mina tjejkompisar är ju snygga + flera andra..
vilka är de 5 sötaste killarna/tjejerna på din skola? Men åh.. Det är ju samma som dom snygga då!

Postat av:
Kan du göra en sminkvideo? Ska jag väl kunna göra så fort jag får en kamera att spela in med för min webb hackar direkt jag spelar in någonting haha :)

Postat av: Mattis

Är du oskuld? Om inte:
var förlora du oskulden?
På en toa
hur många har du haft sex med? 3 stycken
konstiga stället du har haft sex på? Jag vet inte riktigt... Haha...


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0