Tidsfördriv i väntan på trötthet..

denna månad har du :
(november och då början av december)

Har du druckit tills du spytt? Mm.... haha duktigt?


Sårat någon? Joo

Förlorat en vän? På sätt å vis

Träffat nya människor? Japp


Kysst en främling? Nej

Tagit droger? Dör hellre så nej

Haft en höst/vinter flört? Nep, men haft förhållande

Gråtit? Endel

Skrattat tills du kissat på dig? Nej haha

Tältat?
Självklart, tältar i minusgrader

Varit vaken en hel natt? Jo

Solat? Endast solarium

Badat? Nej

Haft ett förhållande? Jo

Gjort dig riktigt illa? Tror jag inte

Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej, eller har satt i hålet i läppen igen fast har faktiskt inte i det nu mera för bet av min sista läppstav haha..

Läst en bok? Ne

Skickat fel sms med flit? Då har man ju inte skickat fel ;-) Och nej är  svaret på den

Suttit vid datan en hel natt? Inte suttit men legat :D

Näckat?
HAHAH

Solat naken? Topless?;-) eller hur det stavas

Fått utegångsförbud? Nej

Sagt “jag älskar dig" och menat det? Ja!

Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? Har sagt det och kanske inte menat det fullt ut men det betyder ju inte heller att jag inte älskar personen

Varit i slagsmål? Nej

Pussat någon utav samma kön? Japp

Sjungit högt på ett berg?
Nä, men en balkong?... DET ÄR HÖGT UPPE DET MED

Kysst någon i regnet? Yes

Kysst någon i skogen ? Jo

Kysst någon du inte borde? Inte vad jag kan komma på iallafall!

Tappat rösten? Ne

varit på festival? Nej

Gått upp i vikt? Tror jag då inte

Gått ner i vikt? Tror jag då inte

Brännt dig? Ja på min fula plattång, fett ful

Varit utomlands? Ne :(

Gjort ett bra köp? Det har jag säkert!

Tagit upp kontakten med en gammal vän? Tror inte det

haft skadeglädje? Hahaha jo...

Sovit under bar himmel? Nej

Vad kommer du sakna mest av denna månad ? En viss person, fast endå inte

Har du svart ärligt på alla frågor? Upp till 100%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0