the most painful goodbyes are the ones that are never explained.

Ligger i sängen och har gud så tråkigt, håller på hitta någon klänning att beställa till nyår. Har inte ens beställt någon klänning till julavslutningen eftersom att jag inte har hittat någon duglig och att jag skulle ha en röd men direkt en snygg röd klänning kom in på nelly t.ex försvann den lika fort!  Så jag ska senare traska till garderoben och kolla på vad för klänningar jag har, har ju en hel del sånna så tror inte jag behöver gå naken iallafall!   Nåväl, ska ta och fortsätta mitt letande tills jag hittar någon duglig klänning och sen plugga lite. Skönt med sovmorgon till klockan 2 imorgon, life is good :)

Upp & ner, ner & upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0